Krośnieński Inkubator Technologiczny "KRINTECH" Sp. z o.o. 

tel/fax: +48 13 436 21 06 

 e-mail: biuro@krintech.pl

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI DLA STRONY INTERNETOWEJ WWW.KRINTECH.PL

Krośnieński Inkubator Technologiczny "KRINTECH” Sp. z o.o. w Krośnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Krośnieński Inkubator Technologiczny „KRINTECH” Sp. z o.o.
Krośnieński Inkubator Technologiczny „KRINTECH” Sp. z o.o.

  • Data publikacji strony internetowej: 2005-05-02.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-10-01.

Status pod względem zgodności z ustawą.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub włączeń wymienionych poniżej.
Załączniki w postaci skanów dokumentów np w formacie .pdf nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych;
Opublikowane treści w postaci artykułów lub załączników, które nie są dostępne cyfrowo w całości;
Opublikowane materiały multimedialne takie jak zdjęcia mogą nie posiadać dodatkowych opisów;
Opublikowane dokumenty w postaci plików PDF zawierających zeskanowaną treść dokumentów nie umożliwiają przeszukiwania treści dokumentu; artykuły zamieszczone w formie wstawionego zdjęcia w treści dokumentu nie są przeszukiwalne.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

  • Powiększanie czcionki klawisz Ctrl i + (plus)
  • Pomniejszanie czcionki klawisz Ctrl i – (minus)
  • Ustawienia domyślne czcionki klawisz Ctrl i 0 (zero)
  • Przełączanie między zakładkami klawisz Tab
  • Przewijanie strony w górę klawisz PgUp
  • Przewijanie strony w dół klawisz PgDn

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Informacja o przeprowadzonej analizie wskazującej nadmierne obciążenie jako powód braku dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-10-27.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Pan Piotr Jagieła, adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 13 43 621 06 .
Prezydent Miasta Krosna powołał Koordynatora oraz Zespół ds. dostępności na terenie Gminy Miasto Krosno (zarządzeniem Nr 806/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 23 września 2020 r.)
Koordynatorem ds. dostępności na terenie Gminy Miasto Krosno jest Pani Anna Dziadosz tel. kontaktowy 13 47 43 014, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Na wyżej podany kontakt można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Skargi i odwołania.
Na niedotrzymanie powyższych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Prezes Zarządu Krośnieńskiego Inkubatora Technologicznego „KRINTECH” Sp. z o.o. w Krośnie
  • Adres: 38-400 Krosno; ul. Żwirki i Wigury 6c
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon: 13 43 621 06
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna.


Krośnieński Inkubator Technologiczny „KRINTECH” Sp. z o.o. w Krośnie, budynek przy ulicy Żwirki i Wigury 6c

  1. Dostępność wejścia do budynku.
    Dla klientów Krośnieńskiego Inkubatora Technologicznego dostępne są dwa wejścia od strony parkingu. Wejścia znajdują się na poziomie 0 (brak schodów).
  2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.
    Budynek jest dwukondygnacyjny. Na parterze znajduje się Biuro Krośnieńskiego Inkubatora Technologicznego, toaleta, natryski, pomieszczenie socjalne oraz lokale do wynajęcia. Na piętro prowadzi klatka schodowa gdzie znajdują się toalety, natryski, pomieszczenie socjalne oraz lokale do wynajęcia. Klatka schodowa nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Brak wind.
  3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.
    W budynku nie ma tablic informacyjnych o dostosowaniach dla osób niepełnosprawnych.
  4. Informacja o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
    Na parkingu przed budynkiem nie ma wydzielonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
  5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.
    Zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, osoba niepełnosprawna wraz z psem asystującym ma prawo wstępu m.in. do obiektów użyteczności publicznej, w szczególności: budynków i ich otoczenia przeznaczonych na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości itp., a tym samym także do budynku Krośnieńskiego Inkubatora Technologicznego ‘KRINTECH” Sp. z o.o. w Krośnie. Warunkiem wejścia na teren budynku Krośnieńskiego Inkubatora Technologicznego ‘KRINTECH” Sp. z o.o. z psem asystującym jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Możliwość wejścia do budynku MOSiR Krosno z psem asystującym nie zwalnia osoby niepełnosprawnej z odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa asystującego.
    Osoba niepełnosprawna nie jest zobowiązana do zakładania psu asystującemu kagańca oraz prowadzenia go na smyczy.
  6. Informacja o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
    W Krośnieńskim Inkubatorze Technologicznym ‘KRINTECH” Sp. z o.o. Krosno nie ma możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego.

 

 

 

 

W latach 2005-2018 w Inkubatorze działalność gospodarczą prowadziło 53 podmioty gospodarcze.

Kontynuacja działalności gospodarczej przez beneficjentów po okresie inkubacji.

Według stanu na dzień 2018-12-31:

·         nadal prowadzona działalność gospodarcza                                          -  38 przedsiębiorców

·         nadal prowadzona działalność gosp. w zmienionej formie prawnej - 6 przedsiębiorców

·         zawieszenie działalności                                                                             - 2 przedsiębiorca

·         zakończona działalność gospodarcza                                                       - 8 przedsiębiorców

W latach 2005-2018 w Inkubatorze rozpoczęło działalność gospodarczą 28 przedsiębiorców.

 

Wybrane wskaźniki efektywności działalności Krośnieńskiego Inkubatora Technologicznego:

L.p.

Rok

Ilość

beneficjentów

Liczba

zatrudnionych w roku

RJP

Dotacja zł

Rocznie zł/RJP

Powierzchnia

 dostępna m2

Efektywne wykorzystanie powierzchni m2

Efektywne wykorzystanie powierzchni %

Wynajmowana powierzchnia na koniec roku m2

1

2003

4

24

10,64

bd

bd

bd

159,39

bd

423,80

2

2004

8

65

39,18

bd

bd

bd

402,63

bd

1 536,70

3

2005

6

56

50,52

0,00

0,00

1 729,29

1 508,51

87,23%

1 452,00

4

2006

6

53

41,13

148 137,56

3 601,32

1 729,29

1 362,12

78,77%

1 270,25

5

2007

4

57

57,00

57 407,74

1 007,15

1 729,29

1 360,05

78,65%

1 360,05

6

2008

5

60

29,33

60 166,00

2 051,05

1 729,29

464,61

26,87%

365,65

7

2009

10

47

42,55

51 747,00

1 216,05

1 729,29

743,21

42,98%

769,36

8

2010

10

54

45,30

52 491,00

1 158,78

1 729,29

1 107,19

64,03%

1 218,57

9

2011

12

49

34,89

64 811,00

1 430,75

1 729,29

1 013,19

58,59%

1 191,31

10

2012

13

62

55,24

68 220,00

1 235,01

1 729,29

1 465,71

84,76%

1 295,11

11

2013

16

92

59,78

70 605,00

1 181,06

1 729,29

1 325,75

76,66%

1 030,60

12

2014

13

78

75,33

70 188,00

931,69

1 729,29

1 668,83

96,50%

1 696,81

13

2015

16

86

80,28

68 500,00

853,30

1 926,51

1 705,49

88,53%

1 909,21

14

2016

20

90

80,75

70 109,00

868,25

1 926,51

1 842,97

95,66%

1 934,06

15

2017

22

100

85,94

72 979,00

849,16

2 047,09

1 853,98

90,57%

1 751,68

16

2018

23

167

127,39

75 040,00

613,26

2 047,09

1 940,74

94,80%

1 970,11

 

 

 

Piętro budynku przy ul. Żwirki i Wigury 6c.

 

Parter budynku

  1. M. Prajsnar - pomieszczenie: 2.3
  2. Genergy Sp. z o.o. - pomieszczenia: 2.7; 2.8; 2.9; 2.10; 2.11; 2.12; 2.13; 2.14; 2.15; 2.16; 2.17; 2.19
  3. 3STU K. Adamski: 2.4; 2.5; 2.6

 

 

Pomieszczenia produkcyjne, usługowe i magazynowe.

Za wynajmowaną powierzchnię produkcyjną, usługową i magazynową w budynku Inkubatora przy ul. Żwirki i Wigury 6c, Beneficjenci płacą czynsz według aktualnej stawki bazowej, według następujących zasad:

  • w pierwszym półroczu pierwszego roku działalności – 25 % stawki bazowej czynszu,
  • w drugim półroczu pierwszego roku działalności – 50 % stawki bazowej czynszu,
  • w drugim roku działalności –70 % stawki bazowej czynszu,
  • w trzecim roku działalności – 80 % stawki bazowej czynszu,
  • w czwartym roku działalności – 100% stawki bazowej czynszu,
  • w piątym roku działalności – 100% stawki bazowej czynszu.

Od dnia 1 marca 2020 r. stawka bazowa czynszu dla pomieszczeń produkcyjnych, usługowych i magazynowych wynosi 11,50 zł/m2.

Pomieszczenia biurowe.

Za wynajmowaną powierzchnię biurową w budynku przy ul. Kletówki 52, Beneficjenci płacą czynsz według aktualnej stawki bazowej dla powierzchni biurowych, według następujących zasad:

  • w pierwszych trzech miesiącach działalności – 25 % stawki bazowej czynszu,
  • w kolejnych sześciu miesiącach działalności – 50 % stawki bazowej czynszu,
  • w kolejnych trzech miesiącach działalności –75 % stawki bazowej czynszu,
  • po roku działalności – 100 % stawki bazowej czynszu,

Od dnia 1 marca 2017 r. stawka bazowa czynszu dla pomieszczeń produkcyjnych, usługowych i magazynowych wynosi 20,00 zł/m2.

Za wynajmowaną powierzchnię nieruchomości gruntowej przy obiekcie Inkubatora Beneficjenci płacą czynsz w wysokości ustalonej w drodze negocjacji, jednakże nie niższej niż określona w uchwale Rady Miasta Krosna w sprawie określenia zasad ustalania czynszu za najem lub dzierżawę gruntów stanowiących własność Gminy Krosno, jak za grunty wynajmowane lub wydzierżawione na cele przemysłowe.

 

Inkubator Przedsiębiorczości w Krośnie startuje w połowie roku 2021.

Będzie to budynek biurowo – produkcyjny z funkcjami towarzyszącymi oraz utwardzonymi miejscami parkingowymi.

Charakterystyczne dane budynku:

  • ilość kondygnacji nadziemnych: 3,
  • powierzchnia zabudowy: 3 534,23 m2,
  • kubatura budynku: 29 420,35 m3,
  • powierzchnia użytkowa wszystkich kondygnacji: 5 073,51 m2,

Charakterystyka pomieszczeń:

  • pomieszczeń produkcyjne znajdują się na kondygnacji „0”, łączna ich pow. wynosi – 2 500 m2. Jest to 11 pomieszczeń o pow. Od 182 m2 do 350 m2, średnia powierzchnia to ok. 220 m2. Pomieszczenia produkcyjne posiadają antresole o powierzchni ok. 75 m2 zwiększające ich funkcjonalność, sumaryczna powierzchnia antresoli 909 m2

Pomieszczenia produkcyjne stanowią większa część budynku. Pomieszczenia te będą przygotowane w pełni dla ewentualnych najemców, do każdego z nich będą doprowadzone media i każdy z najemców indywidualnie decydował będzie o przyłączeniu się do poszczególnych mediów. Internet szerokopasmowy

  • W części biurowej na kondygnacjach 0 - 2 rozmieszczone zostaną pomieszczenia biurowe w pełni wyposażone w podstawowe meble i przygotowane pod ewentualnych najemców. W biurach dostępny będzie Internet szerokopasmowy

Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych – 908,79 m2, jest to 26 pomieszczeń o pow. od 11 m2 do 70 m2, pow. większości pomieszczeń zawiera się w przedziale 20 – 35 m2.

  • Sala szkoleniowa o pow. 48 m2 znajdzie się na kondygnacji „0”
  • 3 sale konferencyjne umiejscowione będą na kondygnacjach „0” sala o pow. 64 m2 oraz 2 sale na kondygnacji „1” o pow. 52 m2 każda. Wszystkie ale wyposażone będę w sprzęt multimedialny (Każda z sal posiada niezależne zaplecze o. 12 m2)
  • pozostałe pomieszczenia stanowią: portiernia, szatnia, toalety, pomieszczenia gospodarcze, socjalne, jadalnia, węzły sanitarne, pasaż, windy, klatki schodowe, kładki, korytarze, stacja trafo, pomieszczenia techniczne, zaplecze sal konferencyjnych, techniczno-magazynowe.

Przeliczając powyższe dane należy przyjąć, że oferta wynajmu obejmować będzie:

  • 745 m2 powierzchni biurowej (26 pomieszczeń biurowych),
  • 3 409 m2 powierzchni produkcyjnej (11 pomieszczeń produkcyjnych)

czyli łącznie 4 154 m2. 

  

 

 

 

 

 

Parter budynku przy ul. Żwirki i Wigury 6c
       
     
Parter budynku przy ul. Żwirki i Wigury 6c

 

  1. NGS Oil&Gas Sp. z o.o. - pomieszczenia: 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5; 1.6; 1.7; 1.8; 1.9; 1.10; 1.11; 1.12; 1.13; 1.14; 1.15; 1.16; 1.24; 1.25; 1.31; 1.32
  2. DOMEL s.c. - pomieszczenie: 1.21
  3. DOMEL Biuro Handlowe J. Tomczyk - pomieszczenie: 1.22
  4. DIGIMAN A. Kustroń - pomieszczenie: 1.26
  5. AVIMOIT Sp. z o.o. - pomieszczenie: 1.39
  6. AMESO B. Machowska - pomieszczenie: 1.40
  7. Pracownia Stolarska A. Pacuta - pomieszczenie: 1.34
  8. VENTORI Orzechowski & Werenc Sp.J. - pomieszczenie: 1.35
  9. WENCU D. Werenc - pomieszczenie: 1.36
  10.  STOLARECZKA G. Leśniak - pomieszczenie: 1.38
  11. GENERGY Sp. z o.o. Sp.k. - pomieszczenia: 1.17; 1.18; 1.19

 

Inkubator dysponuje następującymi rodzajami powierzchni:

1. w budynku położonym w Krośnie przy ulicy Żwirki i Wigury 6c

  1. powierzchnia produkcyjna i usługowa,
  2. powierzchnia magazynowa,
  3. wspólnie dostępne pomieszczenia socjalne i sanitarne,
  4. możliwość wykorzystania nieruchomości gruntowej przy obiekcie inkubatora,
  5. powierzchnia parkingowa.

Parter budynku

Piętro budynku

2. w budynku położonym w Krośnie przy ulicy Kletówki 52

  1. powierzchnia biurowa
  2. wspólnie dostępne pomieszczenia socjalne i sanitarne,
  3. powierzchnia parkingowa.

Rzut III pięta 

 

 

Obecnie w Krośnieńskim Inkubatorze Technologicznym prowadzi działalność 14 podmiotów gospodarczych:

  1. DOMEL s.c. - nadzór i kontrola jakości dla produkcja i ostrzenie frezów monolitycznych VHM 
  2. DOMEL Biuro Handlowe - produkcja i ostrzenie frezów monolitycznych VHM z pełna certyfikacją wyrobów
  3. NGS Oil & Gas - produkcja elementów stalowych dla potrzeb górnictwa naftowego
  4. DIGIMAN - usługi informatyczne oraz serwis sprzętu komputerowego
  5. AVIMOT Sp. z o.o. - technologie elektroniczne dla lotnictwa i motoryzacji
  6. AMESO - dystrybucja oraz produkcja wysoce wyspecjalizowanych smarów przemysłowych
  7. HMB SOLUTIONS - produkcja oraz naprawa sprzętu telekomunikacyjnego.
  8. VENTORI Sp. j. - obróbka mechaniczna elementów metalowych.
  9. QBK PROJEKT - biuro usług projektowych, projektowanie architektoniczne, inżynierskie oraz doradztwo techniczne i inwestycyjne
  10. WENCU - obróbka mechaniczna elementów metalowych
  11. GENERGY Sp. z o.o. - produkcja konstrukcji metalowych
  12. 3STU - producent odzieży sportowej
  13. ECOMASTER Sp. z o.o. - producent i dystrybutor profesjonalnych kosmetyków samochodowych
  14. STOLARECZKA - producent mebli na wymiar 

 

Przedsiębiorcy którzy po okresie inkubacji opuścili Inkubator:

  1. F.D.S. "MAKSS"
  2. Radio-Tech
  3. InterActive - Agencja Komunikacji Marketingowej
  4. "OBIEKTYW" - Agencja Produkcji Radiowej, Telewizyjnej i Wydawniczej
  5. Auto Moto Klub Krośnieński
  6. F.H.P. "POLWEX"
  7. P.H.U. "KAM - PIO"
  8. TIGER-MET s.c.
  9. Podkarpacka Izba Gospodarcza
  10. TIGER-MET Sp.J.
  11. WIETPOL Sp. z o.o.
  12. Peszke Aero Technologies
  13. Flypolska Sp. z o.o.
  14. P.H.U. INWENTECH
  15. LEMON SHARK
  16. ZAKŁAD METALOWY
  17. Stowarzyszenie B-4
  18. WGW - Podkarpacie sp. z o.o.
  19. REEDO
  20. E-LEMENT
  21. AVIA SERVICE
  22. JARECKI METAL
  23. PRZYCHODNIA ONLINE Sp. z o.o. 
  24. WIETPOL AEROSPACE Sp. z o.o Sp.K.
  25. LOVEC-RAPY
  26. DROG-BUD
  27. INSTALTECH 
  28. GENERGY Sp. z o.o. S.K.A.
  29. PERFECTCHROM
  30. UKSOFT
  31. PESZKE s.c.
  32. G&J Sp. z o.o.
  33. BIURO USŁUG FINANSOWYCH
  34. FOBO 
  35. IT-KROS 
  36. DORADZTWO PRAWNO - ADMINISTRACYJNE "BONA FIDES"
  37. PRACOWNIA ARTYSTYCZNA
  38. FIBER-PLAST 
  39. GIERLICKI 
  40. KATARD Sp. J.
  41. QUALITECH Sp. z o.o. 
  42. LOFTEM
  43. PRACOWNIA STOLARSKA 

 

 

 

 

Osoby chcące utworzyć przedsiębiorstwo w Inkubatorze muszą wypełnić i złożyć wniosek o przyjęcie do Krośnieńskiego Inkubatora Technologicznego.

Na podstawie złożonego wniosku i rozmowy kwalifikacyjnej prowadzonej przez Zarząd, przedsiębiorca może zostać zakwalifikowany do wejścia do Inkubatora.

Przy podjęciu decyzji o przyjęciu przedsiębiorcy do Inkubatora stosowane będą następujące kryteria:

  • realność realizacji przedsięwzięcia,
  • kwalifikacje właściciela i personelu,
  • warunki oraz wyposażenie techniczne prowadzonego lub planowanego przedsięwzięcia,
  • konkurencyjność oferowanych towarów lub usług,
  • możliwość wdrażania przedsięwzięć innowacyjnych,
  • możliwości techniczne i organizacyjne Inkubatora,
  • niezbędność oferowanych usług lub działań dla wspierania przedsiębiorczości oraz przeciwdziałania bezrobociu,
  • generowanie nowych miejsc pracy na rynku lokalnym,
  • absorpcja osób bezrobotnych,
  • tworzenie łańcucha kooperacyjnego z innymi przedsiębiorcami.

Decyzję o przyjęciu Wnioskodawcy do Inkubatora podejmuje Zarząd po uzyskaniu pozytywnej opinii Rady Nadzorczej.

Preferowani są przedsiębiorcy:

  1. rozpoczynający lub prowadzący działalność gospodarczą nie dłużej niż  2 lata,
  2. prowadzący działalności dłużej niż 2 lata, wdrażający przedsięwzięcia innowacyjne lub będący przedsiębiorstwem innowacyjnym w rozumieniu art. 2 ust. 80 Rozporządzenia nr 651/2014
  3. prowadzący działalności dłużej niż 2 lata, realizujący inwestycję początkową w rozumieniu art. 2 ust. 49 Rozporządzenia nr 651/2014
  4. prowadzący działalności dłużej niż 2 lata, realizujący inwestycję początkową na rzecz nowej działalności gospodarczej w rozumieniu art. 2 ust. 51 Rozporządzenia nr 651/2014.

 Inni przedsiębiorcy mogą zostać przyjęci do Inkubatora pod warunkiem braku chętnych spełniających warunki opisane w § 14 ust. 1. i posiadania przez Inkubator wolnych powierzchni.

Stawka czynszu w tym przypadku musi być wyższa od opłat płaconych przez Beneficjenta w ostatnim roku inkubacji o minimum 10 %.

 

Inkubator będzie dążył do zapewnienia efektywnej pomocy dla powstania i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw stwarzając dogodne możliwości dla ich działania na wynajętej powierzchni poprzez:

  • udostępnienie powierzchni do prowadzenia działalności gospodarczej w miarę potrzeb przedsiębiorców i aktualnych możliwości Inkubatora,
  • udostępnienie możliwości podłączenia telefonu, faksu, dostępu do Internetu,
  • zapewnienie dostaw energii elektrycznej,
  • zapewnienie dostaw wody, do celów socjalnych i przemysłowych,
  • usługi ksero,
  • odbieranie i wysyłanie korespondencji,
  • łączenie i przekazywanie rozmów telefonicznych,
  • możliwość korzystania z kontaktów i ofert gospodarczych będących w posiadaniu Inkubatora i Podkarpackiej Izby Gospodarczej,
  • komputerowe opracowywanie tekstów,
  • komputerowe opracowywanie ofert ulotek i materiałów reklamowych,
  • prawo do posługiwania się adresem Inkubatora,
  • wspólną promocję i reklamę, w tym wspólną prezentację przedsiębiorców na targach,
  • tworzenie serwisów internetowych,
  • usługi konsultacyjno – doradcze i informacyjne,
  • usługi finansowo – księgowe, w tym także doradztwo,
  • doradztwo prawne,
  • inne usługi, w zależności od aktualnych potrzeb,
  • pomoc w uzyskaniu dotacji lub pożyczki z dostępnych funduszy.

Inkubator może w miarę możliwości i zgłaszanych przez Beneficjentów potrzeb, poszerzać lub redukować zakres świadczonych usług.

Niektóre z wymienionych usług mogą być świadczone także przez przedsiębiorstwa i instytucje współpracujące z Inkubatorem, zarówno dla podmiotów i osób działających w Inkubatorze, jak i poza nim.

 

 

 

Krośnieński Inkubator Technologiczny Sp. z o.o.

38-400 Krosno

ul. Żwirki i Wigury 6 C

tel/fax: +48 13 436 21 06

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


KRS

NIP

REGON

 

 

Design by: www.diablodesign.eu